Sunday, December 28, 2008

pengenalan diriku...hahahaha.....







aku nie simple jew....
nie bwu blaja wat blog...
adk aku ajar....
blaja seniri penin la...
nie waktu kenduwi kt umah aku...
bowink...
hehehe...


















aku nie nk ckp pew pn x tau...
sj jew try wat nie....nie da kt poli...
blk mbr aku...
well biasa la keje aku...
jln blk owg...

hahahaha....

^_^



nie time blk klas....
x da keje....
huhuhu....

aku mmg cmni...
syok seniri....
nie ngah cr keje....
nk tolong family aku la...
x nk ssh kn dowg dh nie....

k la...
setkt nie jew aku nk review...
k....

pape hal nnt aku publish yg terbaru...


nie aku nk new year kt kl...
hahaha....

best gile...
nnt aku update lg k...

blog bebdk jew...
k...
bye...

2 comments:

  1. abdul haleem ajarkn ek..
    hehe..
    keep it up.!
    ;DD

    ReplyDelete
  2. wah3...cik puwee dpt seploh markah...hahahahaha....dia ajar wat nie wat tue...tp dia namo buat pong...hak3...da x nk twun sket2 ilmu tok menambah ilmu bg blog beta menjadi santek amat pon...

    ReplyDelete