Sunday, February 15, 2009

sedang mencari yg di cari......tEmAn...... :)

sesungg8uhnye aku sedang mencari sesiapa yg sedang mencari....
aku dh x da keje nk wat memlm nie dtg la updated aku nye blog nie....aku perlukan teman yg pasti dapat aku luahkn pew aku rs.....
aku butuhkan pew yg semua manusia perlu kan lam idop nie.....tEmAn.....

aku semestinye perlukan seseorang......
aku bknnye terlalu tggi lam permintaan.....aku hanya perlu yg memahami aku...yg leh d ajak bersenbang dikala aku kesunyian....dan aku x kan hanya mementingkan diri....aku akan memberi kn segala keringat aku n usaha aku tok membantu die yg di panggil ..... TeMaN......

untuk aku.....
aku berjanji akan menjaga nye sepanjang idop aku tanpa mengira pew pn.....aku sekarang kesunyian tahap dewa kurin ke-125.....
aku x kn penah melupakan pew yg telah terjadi pd aku seblom nie....akn aku jdkn tau ladan n pengajaran........

aku akn trus mencari tanpa mengenal erti jemu n putus asa....
aku akan trus mengenalkn dr ku pd sesiapa yg ingin mengenal dr ku ini...
trima la aku seadanye......aku akan trus meyokong sesiapa yg memberi peluang kpd aku.....

sila la.....
aku akan trus kn idop aku.....

^_^


No comments:

Post a Comment